menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 16. juni 2011

Et indlæg med "dagens buket", "dagens ret" og "dagens gratis fornøjelse"!!!

Inspireret af Rakel, vil jeg da lige vise min "dagens buket" - som jeg jo plukkede i skoven igår... Jeg synes den ser så fin og sommerlig ud som den står dér ved den regnvåde rude...


Og så kunne jeg stå ved køkkenbordet og nyde buketten, mens jeg tilberedte "dagens ret" - pandekager med fyld...

Morten er pandekagemester her hjemme hos os og da jeg kom hjem fra arbejde og efterfølgende fødselsdags-gave-shopping til Silje-pigen, så stod denne tallerken med stadig lune mad-pandekager klar til mig på bordet...


 Så skulle jeg bare lave kødsovs, rulle sammen og sætte i ovnen... Mums, hvor de smagte!!! - opskriften finder du lige her på min opskriftside!!!


Mens børnene var i bad kom der lige pludselig et skybrud (udenfor selvfølgelig - og heldigvis!). Regnen stod ned i stænger - fantastisk!!! Mig hurtigt ind og få vasket børnenes hår og så var det ellers op af badekarret, for nu stod den nemlig på "dagens ganske gratis fornøjelse"...

Vi skulle selvfølgelig, på skift, ud i den heftige regn med regnbueparaplyen - jeg elsker lyden af regn mod en paraply, teltdug, tag eller lignende, for det lyder bare SÅ hyggeligt!!!

Silje og Noah var helt og aldeles fascinerede af at sidde på min arm under paraplyen - de lyttede, måbede og kunne slet ikke få øjnene fra de fantastiske farver på paraplyen - specielt når den snurrede rundt :)

Da Freja først var kommet ud i regnen, var hun slet ikke til at få ind igen - hold op, hvor hun bare hyggede sig og havde det sjovt!!!





Nå ja og så er der jo lige mit vasketøj, som nok har det knap så sjovt derude i regnen... Men hva... det er jo bare vand ;)


underskrift copy

9 kommentarer:

  1. Hvor fint Tina...
    Vi har også været ude og stå lidt under halvtaget.. Lige nu buldrer og lyner det vist lidt.. Det er også ret hyggeligt for os at ligge ovenpå og høre regnen på taget.. :) hvad kommer i mon i madpandekagerne, undlader I bare sukker el? :) De ser ret mums ud.. :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det bare hyggeligt ud i regnen med den flotte paraply.

    SvarSlet
  3. Eiii - sikke en skøn blog du har - Hvorfor har jeg dog ikke set den før :) Har a.s.a.p meldt mig på som fast læser :) Kh Dorte

    SvarSlet
  4. @Rakel: Tak :) Ja, det er bare SÅ hyggeligt at høre regnen - Morten synes godt nok ikke det var så fantastisk med regn i dag, han trænede nemlig forbold mens regnen styrtede allermest ned ;)
    Ang. pandekagerne, så undlader jeg nemlig bare sukkeret - jeg kan godt lægge opskriften ind på min opskriftside - kødsovsen til at komme i smager nemlig også SÅ godt - vores favorit madpandekage-opskrift!!! :)
    Jeg vil meget gerne med til det finurlige sted en dag - hvornår mon der er åbent??

    @Dorthe-*Lume*: Jamen det var virkelig også hyggeligt - det er fantastisk at have børn med ude når det er regnvejr, for det er en helt speciel sanselig oplevelse at stå under en paraply - og så fantastisk en paraply vi har fået fingre i... Vi fandt den til Skive Festival, hvor den lå og flød - haps, så kom den med mig hjem!! Jeg elsker den og den fejler intet!!! :)

    @Dorthe-Hesselberg: Mange mange tak for den søde besked - Nu er jeg jo ikke ligefrem én af de "store" bloggere og derfor ikke helt så synlig - men hvor er jeg dog glad for at du alligevel fandt herind - velkommen til :)

    Kærlig hilsen Tina

    SvarSlet
  5. Jeg købte en buket i Brugsen her til week-enden - men den kan altså ikke måle sig med din skønne buket.
    Har kopieret opskriften på pandekager med fyld - glæder mig til at lave dem og håber - at jeg kan lave dem ligeså godt som I gør. Har smagt dem hos jer på et tidspunkt - uhmmm

    SvarSlet
  6. Hejsa

    Jeg kom også lige forbi, da din søster anbefalede dig på min trå på Trendsales. Suuuper skøn blog, og hvor er det nogle dejlige regvejrsbilleder.

    Jeg melder mig som læser og kigger ind igen:-)

    Tinitten

    Kig ind til mig, hvis du lyster
    http://tinittens-tumlerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hej Tinitten
    Mange tak for din søde kommentar - dejligt at du har lyst til at læse med her hos mig :)
    Skønt at du giver dig tid til at lægge en hilsen, for jeg kan jeg jo også finde ind til dig - det er SÅ hyggeligt og givende at følge hinanden!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  8. Hejsa Tina

    Ja, det er for mig noget af det hyggeligste ved at blogge - at følge med rundt omkring, og se forskellige vinkler på livet:-)

    Kh Tine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...