menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 26. juni 2011

Et indlæg om et overraskende - men bestemt hyggeligt besøg!!!

Da jeg her til aften ved 24-tiden svingede bilen ind i indkørslen spottede jeg straks, at der var overraskende besøg... En hyggelig lille fyr, som vi kun har mødt to gange før, men som vi ved - udfra de sorte aflange ekskrementer rundt om huset - rent faktisk er på besøg hver aften/nat...

Selvfølgelig var han også en genert lille fyr, som straks løb ind i busken og krøb sammen, da jeg kom hen for at sige hej... - Hvor er han altså bare sød, vores lille pindsvin og hvor er det da hyggeligt, at han har valgt at opholde sig her i vores have!!!


Børnene??? Nej, de så ham desværre ikke, for de snork-sov! Og det er der faktisk heller ikke noget at sige til... Vi har nemlig igen været på farten hele dagen og er nu endnu flere dejlige oplevelser rigere!!! (Indlæg følger selvfølgelig, men nu vil jeg altså også i seng! :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Sådan en lille fyr, har vi også i vores have:-) Jeg giver lidt kattemad når vi en gang imellem mødes i haven. Det er han vild med :-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. Åh, det er så hyggeligt, når man en sjælden gang får den lille fyr at se.

    Sjovt billede af ungerne. Det sker også gang på gang her hos os.

    SvarSlet
  3. Hej Christina
    Hvor hyggeligt sådan at byde på kattemad, det har jeg aldrig tænkt på - det må jeg da prøve næste gang jeg er så heldig at møde ham :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Hej Rie
    Ja, det er altså bare SÅ hyggeligt - jeg bliver så glad når jeg får lov til at hilse på ham!!!
    Det sker ikke så tit her hos os at alle børn sover i bilen på én gang, så det er med at forevige når nu det sker :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...