menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 12. juni 2011

Et mærkeligt kærligheds-agtigt indlæg om... en stadion-grill-pølse?? :)

I dag har vi været i Århus for at hente Daniel hos fætter Rasmus - derefter var vi på Tangkrogen, hvor vi så "Sculpture by the Sea" (indlæg om det senere) og på vej hjem satte vi Daniel og Morten af i Viborg.
De skulle nemlig være frivillige hjælpere på Viborg Stadion til U21 EM-kampen Tjekkiet-Ukraine...


De har hygget sig, haft det sjovt og selvfølgelig set en del fodbold, men de har også haft enormt travlt - de har nemlig stået i én af boderne, hvor de har solgt øl, sodavand og stadion-grill-pølser... Uuuuhhhmmm, jeg elsker de store brankede stadion-grill-pølser... måske lidt mærkeligt og ikke specielt feminint...?? Men det gør jeg altså!!! :)

Til info: Jeg har for mange år siden (altså dengang hvor jeg boede i Århus sammen med Morten og hvor vi ingen børn havde) været "øl, sodavand og stadion-grill-pølse-sælger" på Århus Stadion - sammen med en god "gammel" veninde, som i dag bor i Kbh...
Derfra stammer mit kendskab til stadion-grill-pølser og derfor hænger gode og sjove minder om den tid også sammen med disse...

Og ved I hvad Morten havde med hjem til mig her til aften??? Nemlig ja :) Han havde en stadig lun og lige tilpas branket stadion-grill-pølse... Åh, hvor jeg synes det var sødt af ham sådan at tænke på mig!!! Og tænk at han kender mig så godt - og ikke mindst accepterer mine særheder ;)

Grill-pølsen blev NYDT med ketchup og selvfølgelig en cola, mens smagen netop vækkede alle de dejlige minder :)


underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Hej Titi.
    Hahaaaa ja det var sødt af Morten.
    Du har det ikke efter fremmede!! Din kære far elsker gril pølser. Kan ikke ( næsten ) gå forbi en pølsevogn uden at skal have en hotdog.
    Knus Mor.

    SvarSlet
  2. Haha Mutti :) Jeg kan godt huske hvor fedt det var når far var med på strøgtur - så fik vi nemlig altid en pølse ved pølsevognen :)
    Det dér med at gå ind i en pølsevogn, det gør jeg egentlig aldrig længere - på en eller anden måde synes jeg faktisk at det er helt pinligt at stå i en pølsevogn... Hvorfor ved jeg ikke :)
    Men sådan en grill-pølse fra en udendørs grill, det kan jeg næsten heller ikke gå forbi :)
    Kram Titi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...