menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 20. juni 2011

Et indlæg om morgenen derpå og dét der er i vente - lige om snart!!!

I dag har jeg fri - det har jeg besluttet for længe siden, fordi jeg regnede med at Silje skulle holde fødselsdag for sin nye børnehave, men reglerne er åbenbart at der holdes fødselsdag i børnehaven, uden forældre og børnehaven giver kage eller andet guf... En noget skuffet mor må jeg sige, men det er jo ens for alle og så må jeg acceptere dét uden brok!! :)

Her til morgen fik Silje sin nye fødselsdagskjole på og så sad hun på puslebordet og pakkede sin nye toilettaske med de nye hårspænder og elastikker... Det er faktisk lidt svært at åbne og lukke et hårspænde, men nu har hun fanget teknikken :)


Og så lige en god portion morgenmad...


... inden turen går afsted - på den nye løbecykel - til børnehaven, for at blive fejret af alle de nye venner!!!
Heldigvis kom farmanden forbi i bil på vej til arbejde og så fik vi lige et lift... For ellers havde vi vist ikke nået at komme til fødselsdag - det kræver nemlig lidt øvelse, sådan at finde teknikken og holde balancen - men hun er helt vild med den, så det er bare at klø på!!!


Dagens buket plukkede jeg i et ukrudtsbed på vej hjem fra børnehaven - Hvad stauden hedder ved jeg ikke, men fin, dét er den med de sarte lysegule blomster!!!


Lige om snart henter jeg Silje-pigen i børnehaven igen og så kører vi til Århus, hvor vi sammen med farmor skal besøge Build-A-Bear butikken... Silje fik nemlig et gavekort på en bamse af farmor og den skal vi så indløse i dag - det bliver SÅ spændende!!!

Mange mange tak for alle jeres søde kommentarer på mine andre indlæg... Jeg lover at vende tilbage med svar til jer alle!!! Lige nu skal jeg lige nå et bad og så afsted :)

underskrift copy

5 kommentarer:

  1. Ja jeg skulle også lige synke en gang da jeg erfarede at man slet ikke måtte gøre noget som helst i forbindelse med fødselsdage - så må man gøre lidt ekstra derhjemme - tillykke med hende og god tur til storbyen:-) Ditte

    SvarSlet
  2. Hvor er hun fin på sin løbecykel. Sådan en skal min pige også have når hun fylder 2 år om en måned. Den er jo helt fantastisk til at træne deres balance.
    Håber hun havde en god fødselsdag i børnehaven.

    SvarSlet
  3. Kære Ditte
    Tak for din kommentar - dejligt at "se" dig her på bloggen :) Og mange tak for de fine billeder af min lille familie til sommerfest!!!
    Jeg synes det er lidt (meget) hårdt ikke at kunne være en del af sit barns fødselsdag i børnehaven - og egentlig også ret overvældende sådan at være midtpunkt uden sin far eller mor, når man lige er begyndt i børnehave... Nå, men nu er det ihvertfald overstået selvom det ikke var en speciel god oplevelse for Silje-pigen.
    Heldigvis havde vi en fantisk dag, resten af dagen, i Århus :)
    Kram Tina

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Ja, jeg tror også at den er fantastisk - hun skal bare lige lære teknikken!!
    Jeg håber den bliver et hit - og så kan lillebror overta' den efter Silje - derfor faldt valget på den skønne lyseblå farve som jo både kan gå til pige og dreng :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Blev også lige nødt til at kommentere på dette indlæg:-) Det billede med morgenmaden! Så nuttet!:-) Ej hvor er det et dejligt smil hun har sig

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...