menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 14. juni 2011

Et indlæg om en dejlig aften, hvor aftensmaden blev nydt på sidelinien!!

Om tirsdagen træner både Morten og Daniel fodbold, så jeg var nødt til at tage Silje og Noah med, da Freja her til aften skulle spille fodboldkampe i Viborg - lige ved spisetid... Og med to mindre børn som altså begynder at blive sultne, trætte og pyldrede når klokken nærmer sig 18.00... Hmm ja, så siger det vel sig selv at der bliver skrig og skrål på sidelinien... Det undgik jeg dog i dag :)

For heldigvis havde jeg efter arbejde - og efter at have hentet børn samt været til forældrekaffe i fritteren! - lige været en smut hos købmanden efter noget nemt, men lækkert, som vi kunne have med i madkurven, for jeg havde bare slet ikke lyst til rugbrødsmadder...!

Det blev til en bøtte færdiglavet kartoffelsalat som jeg så selv puttede ekstra kogte kartofler i (jeg synes nemlig at der er for meget "sovs" i sådan noget færdiglavet noget) samt purløg fra haven til pynt. Jeg købte også lige et par poser frost-frikadeller og lunede dem.

Lidt snyd måske?? - men lækkert, det var det altså!!!


Og så var det altså bare SÅ hyggeligt at sidde lige dér på græsset som tilskuer og nyde sin mad og et koldt glas vand - mens man ser på, at storesøster spiller bold...


Her ser vi Freja - forrest i hvid trøje - i friløb mod målet og sørme om ikke hun scorede - sejt!!!


Noah nød at være afsted og spottede lyn-hurtigt en ledig fodbold...


Og Silje-pigen plukkede fine tusindfryd og duftende hyldeblomster!!!



Da kampene var færdigspillede, så synes Freja altså også at det var ret så hyggeligt og rart bare sådan at kunne sætte sig hen på tæppet til sin familie og nyde et velfortjent måltid!!! - Det er bestemt ikke sidste gang vi ta'r aftensmaden med på sidelinien!



På vej hjem fra Viborg havde vi en ret speciel og spændende oplevelse, men dén får I altså lige i et andet indlæg :)

underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Der er bestemt ikke noget - der er snyd her - dejlig måde - at slutte en dag af på. At kartoffelsalaten og frikadellerne ikke er lavet i dit køkken - men i en andens - hvad betyder det - Man har vel lov at prioritere:O)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din søde besked på min blog - jeg vil da meget gerne have disse ørerpropper tilsendt. Men vil da gerne betale for dem.

    Send mig evt. en mail på mia.soerensen@hotmail.com

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Hvor er det altså bare hyggeligt.
    Frikadeller og kartoffelsalat er lækkert. Jeg putter også altid extra kartofler i.
    Flot Freja, at du scorede igen. Super sejt!!
    Mormor er stolt af dig.
    Vi glæder os til at se jer i weekenden.
    Knus Mor.
    PS. mangler fødselsdagsønsker fra Silje!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...